Komunikacja dotycząca wyłączenia PACE PVR oraz nieaktywnych klientów SMART HD+

12-03-2025

Treść komunikatu:

 

Informujemy, że od dnia 1 kwietnia 2025 roku CANAL+ rozpocznie proces trwałej dezaktywacji zestawów telewizja na kartę w ofercie SMART HD+, w przypadku długotrwałego braku aktywności użytkownika.

Zgodnie z Przewodnikiem po Ofercie SMART HD+, Dostawca ma prawo do trwałego uniemożliwienia korzystania z kart dekodujących bez możliwości ponownej aktywacji, w przypadku wygaśnięcia dostępu do Pakietu bez opłat.

W pierwszej kolejności procesem wyłączenia zostaną objęci klienci, których brak aktywności trwa najdłużej. Wyłączenia będą prowadzone etapami, a pierwszą grupą będą klienci, u których Pakiet bez opłat wygasł w 2012 roku lub wcześniej.

W celu uniknięcia dezaktywacji karty, prosimy o doładowanie zestawu zgodnie z obowiązującym cennikiem.

 

 

Ponadto, z końcem maja nastąpi wyłączenie dekoderów PACE PVR (usługa POSTPAID i PREPAID) z uwagi, na brak możliwości zapewnienia odpowiedniej ochrony nadawanego kontentu, do czego jako nadawca jesteśmy zobligowani przez dostawców treści.

Wszyscy klienci, aktywnie korzystający z naszych usług na dekoderach PACE PVR po kontakcie z infolinią lub POS otrzymają możliwość skorzystania z nowego dekodera w miejsce dotychczasowego sprzętu - wydanie bg5 (zgromadzone środki zostaną przeksięgowane). Nie ma konieczności zwracania dotychczasowego PACE PVR.

 

Treść komunikatu:

 

Wyłączenie sprzętu z użytku

 

Jako dystrybutor treści programowych jesteśmy zobowiązani do ochrony ich nadawania. Obecnie część starych sprzętów, użytkowanych przez Klientów, nie spełnia wymogów bezpieczeństwa tych treści. W związku z tym CANAL+ rozpoczął wycofywanie z użycia starych sprzętów, które nie mogą być rozwijane technologicznie.

 

Lista wycofywanych sprzętów:

  • PACE PVR

 

Od 29.05.2025r. wyżej wymieniony dekoder zostanie całkowicie wyłączony z użytku, co oznacza że, nie będzie na nim dostępu do treści telewizyjnych, zarówno płatnych jak bezpłatnych.

 

Stary sprzęt zastępujemy nowszym.

Klientów oferty telewizji satelitarnej, korzystających z ww. dekodera w ramach zawartej z CANAL+ umowy, zapraszamy do Punktów Sprzedaży CANAL+ po odbiór nowego sprzętu (wraz z kartą dekodującą), który zostanie udostępniony bez dodatkowych opłat. W przypadku braku technicznej możliwości wymiany sprzętu w ramach oferty, z której Klient obecnie korzysta, zaproponujemy najlepsze, dostępne rozwiązanie. Lista salonów dostępna tutaj. Nie ma obowiązku zwrotu starego sprzętu.

 

Klientów oferty CANAL+ telewizja na kartę zapraszamy do kontaktu z infolinią 22 430 77 77 (koszt połączenia wg stawek operatorów). Po przyjęciu zgłoszenia, Klientowi zostanie wysłany nowy dekoder, bez dodatkowych opłat. Nie ma obowiązku zwrotu starego sprzętu.

 

źródło CANAL+ Telewizja na Kartę/Komunikaty